Inget jobb idag inte..

Idag blev det inget jobb.. Ringde Tove på jobbet och frågade om det fanns något jobb men det var väldigt lugnt denna veckan.. (Lite konstigt att dom tar in dom där då) Hmm.. Aja, vi får väl se vad som händer..
Jag gillar mitt jobb! Trivs som tusan! Men jag vill ju ha ett fast jobb. Där jag jobbar 8 timmar varje dag! Så man får en ordentlig lön varje månad. Men det är inte så lätt att få ett fast jobb nu.. Men jag ger inte upp! Jag kommer leta tills jag hittar ett =)

Idag har jag och mamma varit på kalas hos vår underbara Eva-Marie som fyller år idag! Ett stort grattis till dig igen! Hon fick en klase bananer och några risifrutti av mig och mamma ^^, haha! en liten skämt present. Det är ju så att hon äter alltid det till lunch på jobbet ;) Sen hade hon fått en av världens finaste tavla ( som jag så gärna oxå vill ha ) En jätte stor tavla på Michael Jackson! Den finns på Chilli!
Det finns två tavlor som jag så gärna vill ha! Och det är den på MJ och en tavla på ett Tiger ansikte! ♥

Sitter och lyssnar på en underbar låt just nu.. Whiskey Lullaby!
Jag ska kolla om jag kan hitta den på youtube och lägga upp den här på bloggen sen..

Nu ska det ner lite mat i magen!

Vi hörs sen!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0