En dag i Trönninge!

Kom hem från familjen nr 2 i  Trönninge för 1½ timme sen. Det blev en heldag i Trönninge med massa skratt och mat. Jag, Lucas och Lina gick ut med Santo, och vilket underbart höstväder det var ute! Precis sådär lagom kallt men endå lite värme.. Jag blir så glad och fridfull i sånt väder! Man känner att man nästan kan vara ute en hel dag!
Sen bjöds det på soppa och pannkakor =)
Santo ligger helt utslagen i soffan nu! Haha! Det blev mkt lek och spring för honom där borta =)

Jag undrar om jag orkar vara uppe mkt längre nu.. Tänkte se på nyheterna, men känner hur ögonen börjar gå i kors! Har blivit så himla trött nu den senaste månaden.. *gäsp*

Nej jag tror nog att jag får gå och lägga mig istället..


Sov så gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0