Celine Dion.. Vilken stjärna!

Ligger i soffan och lyssnar på Celine Dions senaste skiva på Spotify nu.. Vilken jäkla röst hon har! Den berör verkligen! Jag blir alldeles lugn.. Känner hur trött jag börjar bli med! Brukar ju sova vid den här tiden nu.. Orkar inte vara uppe lika länge som jag gjorde innan!
Den lille / lilla gillar nog Celine oxå för den sparkar och har sig hela tiden ^^,  Innan var det lite läskigt.. Men nu är det bara mysigt ♥

På tal om annat!
Jag har nog aldrig skrattat så mkt på en dag som jag har gjort idag! Mamma kan verkligen roa en! =)
Speciellt när vi båda är övertrötta på jobbet och skrattar åt precis allt! Och mamma börjar med sina knasigheter!

Pratade med Tove på jobbet idag ang hur det kommer bli efter min mamma ledighet.. För om jag jobbar fram till det e dags för bebisen att komma ut så kommer jag bara att ha 3 månader kvar tills jag har varit där i två år, vilket innebär att dom säger upp en eftersom det e anställnings stopp och en timmis får inte vara där längre än i två år..
Och jag vill verkligen inte sluta där! Jag trivs så bra med alla mina arbetskamrater och mitt jobb!
Men Tove sa att det är inget att oroa sig för eftersom min tid räknas annorlunda när man e mammaledig.. Kommer inte ihåg exakt allt, men det var något sånt.. Och det känns lite bättre.. Har gått och oroat mig för att inte ha kvar jobbet när min mmmaledighet e slut..
Men man ska inte ta ut något i förskott.. Man vet ju aldrig om saker och ting ändras..

Nej nu orkar jag snart inte hålla ögonen öppna.. Ska gå och lägga mig nu!
Ha det så bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0