Bloggreklam?

Ja som ni kanske såg så hade jag lite reklam på min blogg.. Dock ville jag inte ha kvar den då den markerar vissa ord i bloggen. Och jag tyckte det förstörde hela min blogg så jag tog bort det. Visst man tjänade lite pengar på det, men jag ville att min blogg ska vara mina ord som inte är markerade med reklam..
Sitter hemma just nu oh tittar på The Tyra Show, ska snart tvätta oxå..
Innan tyckte jag det var kul att tvätta, men nu börjar det bli skit tråkigt.. Springa upp och ner varje timme för att ta ur den tunga tvätten, lägga in ny tvätt och sen gå upp med tvättkorgen full av tung blöt tvätt..! Fy fan vad det e tråkigt nu! Och jobbigt oxå för den delen för min mage är ivägen hela jäkla tiden! Och det kommer ju bli värre! haha!

Nä nu ska jag ta något att äta.
Vi hörs sen!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-08 @ 18:04:51
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0