"All you need is love"

Har fått den låten på huvudet nu.. Vet inte vart jag hörde den men den bara poppade upp i huvudet =)
Sitter i soffan och kollar lite på Cops samtidigt som jag surfar runt på internet..
Jag tror jag ska åka hem till mamma och pappa och kolla om dom har Twiligth filmerna.. Vill se lite kärleks filmer idag känner jag och vad är då inte bättre än att se på some love mellan Bella och Edward? =)

Min mage växer så det knakar nu! Bara på en vecka så har den växt ganska mycket..
Tänkte senast idag på vår graviditet.. Det tog ganska lång tid för mig att verkligen förstå att vi ska ha en liten bebis.. Det är svårt att smälta fortfarande. Nu varje gång jag tänker på det så blir jag alldeles varm i hela kroppen! Jag och Micki ( som jag älskar över allt annat ) ska ha en liten bebis! Vi ska bli en familj! Det gör mig så rörd varje gång! Jag blir tårögd =) Man kan nog inte bli lyckligare! Det känns som jag har fått jackpotten! Jag har en helt underbar pojkvän! Välrdens finaste ( Och knasigaste ) hund, vi ska få en liten bebis... Kan det bli bättre? Jag har allt jag önskar mig ♥
Mitt liv rullar på, och det rullar på den fina och positiva vägen!
Tänk om den lilla / lille kommer på min födelsedag? =) haha! Vilken present!!
Det är ju beräknat till den 19: de, men sen kan den ju komma lite innan eller lite efter! Så man vet ju aldrig =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0