Vilken j*vla natt!

Det blev inte många timmar sömn inatt!
Jag kan bara ligga på sidan och sova nu, för att sova på rygg det går bara inte! Och magen kan man ju inte ligga på heller.. Så då blir det att man får sova på sidan! Med en kudde under magen.. MEN! Jag har börjat få så jäkla ont i mina höfter när jag ligger på sidan så jag kan inte sova! Kanske sover en halvtimme timme sen vaknar jag med enorm smärta i ena höften. Så då lägger jag mig på andra sidan. Vaknar sen igen av samma smärta och vänder på mig igen! Så ser mina nätter ut nu!
Sen gör det ju inte saken bättre att telefonjäveln ringde klockan två inatt! Michel undrade om jag ville hämta hans kompis i Helsingborg som skulle betala bensinen osv.. haha! Nope! Det blev inget med det!

I morgon e det jobb på förmiddagen, och sen ska jag sova ut!

Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0