Vår älskade vovve!

IIdag fyller vår älskade vovve 3 år! Tiden bara flyger iväg! Tycker inte att det var så länge sen jag sa till Micki att jag ville ha en hund och sen några dagar senare hade vi Santo i vårt liv!! Lilla bebisen ♥
Så idag har de varit hundkalas! Mamma, Zacko och familjen från Trönninge kom =) Det bjöds på bullar, saft, kaffe och Daim tårta! haha! Mysigt mysigt!
Har även jobbat idag! Jag är alltid lika förvirrad på jobbet! haha! Gick till AVA för jag trodde jag skulle städa där, men sen när jag kommer ner dit så tänker jag " hmm jag kanske borde kolla schemat om jag ska städa här " Och tur var väl det, för jag skulle inte städa där! haha! SÅ det var bara att gå tillbaka och städa vidare på det jag faktiskt skulle städa! Ibland e det inte lätt att vara jag! haha!
När mamma kom hem hit så testade vi om den öppna spisen funkade! Och det gjorde den! Så nu ska vi bara köpa sånt galler som håller inne elden och allt smått som flyger ut. Så det inte börjar brinna =)
Tänk sen när bebisen har kommit. Då kan vi ligga på en mjuk filt ( helst en sån får filt eller vad det heter ) framför brasan alla 4 och bara gosa och njuta av värmen när det är kallt ute! Sååååå mys! =)
Jag tänkte bjuda på lite bilder nu. Några på bebisen så ni får se lite mer av han / henne ;) höhö! För jag säger inte vad det är ännu ;)
Ha en fortsatt trevlig kväll!



Här sen man bebisen i profil och dess lilla hand ♥


Liiiiten fot ♥



Nu ser man ansiktet lite mer ♥



Lite blyg och gömmer ansiktet ♥



Åhh vår fina fina bebis ♥



Kliar sig i ögat lite ♥




Kommentarer
Postat av: Sara

Finaste lilla Cissi bebisen ever!! Längtar tills lilla skrutten kommer till världen!! Hoppas bebisen får dina härliga smilegropar ;D <3

2010-10-11 @ 17:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0