Ursäkta utbrottet..

Ni får ursäkta mitt lilla utbrott jag fick innan! Men denna dagen har verkligen inte varit min dag.. Allt har gått helt fel väg och värken gör inte allt lättare..
Jag kan knappt gå upp för trappor utan att flåset kommer igång ordentligt, min rygg har värkt något fruktansvärt idag, kan inte sitta eller stå utan att det gör ont och jag vill bara sätta mig ner och gråta. Men det kan jag ju knappt heller.. Hela denna dagen har varit ett stort jävla misslyckande rent ut sagt. Och man blir ju inte glad av sådana dagar.. Sen pendlar humörer lite fram och tillbaka.. För det mesta är jag glad och skrattar och stojjar.. Men sen kommer en dag som denna då allt faller och man blir nästan deprimerad.. Jag vet inte, det kanske hör till att man är sån under graviditeten.. Alla är vi ju olika..
Men jag har bara svårt att få ihop vissa saker och vet inte riktigt hur man ska lösa allt..
Ibland blir det bara för mkt för en.. :/ Men men.. Det här väl till livets gång.

Ligger i sängen nu och tänkte sova lite.
Hade egentligen tänkt att ta mig ett varmt bad innan jag la mig, men jag orkar faktiskt inte. Får hoppas att ryggen fixar till sig endå.
I morgon ska jag på föräldrargrupp igen.. Fast denna gången kommer hon svara på våra frågor som vi skrev upp sist. Och sen efter det så ska jag till vår banrmorska vid kvart över elva. Så jag får gå runt i stan eller något i 45 min eftersom gruppen slutar halv elva. Jag hinner ju knappast gå hem innan jag måste vända och gå tillbaka igen :P Speciellt om man går i snigelfart som man gör nu.

Nej fy, jag känner att jag bara klagar på allt hela tiden. Inget kul att läsa om det  inte!
Men ni får ha det så bra så får vi hoppas på att morgondagen ger bättre resultat än vad denna dagen har gjort!
Ta hand om er mina vänner!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Då får gråta o vara hur arg du vill ibland.. det behövs nog.. för i slutändan kommer ni ändå bli dom lyckligaste tre!! :)

2010-10-28 @ 13:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0