The ex effect!

Fy fan vilket jäkla program det är! Jag hade aldrig ställt upp i ett sånt program! Tänk att sitta i ett rum och se hur din kille och hans ex har det tillsammans på en romantisk helg! Nä fy fan! Jag blir bara förbannad när jag ser på det! Kollade bara en liten stund på det och det räckte! Usch!

Idag har det varit full fart! Caroline och Sarah ringde och väckte mig lite innan tio och ville komma och äta frukost hos mig. Dom va så söta och köpte frallor :) Så det var bara att gå upp och göra sig iordning.
Sen efter frukosten gick Sarah in till stan för hon skulle på möte och jag och Caroline bäddade ner oss i soffan och kollade på Draktränaren! Vilken underbart mysig film det var =)

Sen vid två tog jag mig in till stan för att gå på möte på arbetsförmedlingen. Pratade en massa om hur man ska gå till väga och sen att det finns någon slags jobbcoach som jag kan ta kontakt med osv.
Efter mötet bar det av till Trönninge där vi bytade till vinterdäcken.
Sen när jag kommit hem igen så följde jag med mamms när hon skulle köra Caroline till Munkagård..
Haha vilken resa! Det var länge sen jag skrattade så mkt! Tårarna rann, käken krampade och jag fick ont i magen! =) Jag berättar mer om varför senare..
Något som jag har märkt av, och alla andra dessutom oxå. Är att jag är mkt mkt gladare och skrattar för det minsta lilla! Och det är sånt hjärtligt skratt oxå! =) Jag känner mig glad och livet känns underbart! Vi ska bli föräldrar till en liten bebis! Det kan inte bli bättre!! ♥

Nu till dagen citat!

Det är så att jag äter järntabletter just nu, och ska fortsätta med det fram tills den lille/a har kommit.. Och av dom kan man bli lite gasig i magen. ^^, haha! Detta är egentligen ganska pinsamt att skriva ut, men vafan! Lite får man bjuda på! =)
Och när vi åker i bilen påväg till munkagård släpper jag en liten fis. Men den är luktfri så jag säger inget utan skrattar lite tyst..
Tills det börjar lukta!

Jag säger till mamma: Är det gödsel som luktar?
Mamma: Jaa det tror jag..
Jag: bra, för jag fes innan!
Mamma och Caroline brister ut: vafan Cissi! haha!
Jag: Det kan inte vara min fis!
Mamma: Det måste vara din fis, för dom gödslar väl egentligen inte såhär sent?!

Hahaha vi fick oss ett ordentligt skratt iallafall! Och ett gott skratt förlänger livet =)
Jävla järntabletter! ^^,


God natt!

Kommentarer
Postat av: saris

Hahah! Ni är så tossiga! :)

2010-10-27 @ 00:39:22
Postat av: tessan

Haha, låter som ni haften skojig tripp. Kan till ditt försvar säga att jodå det gödslas på vissa håll nu. =)

2010-10-27 @ 06:28:51
URL: http://gelemamman.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahah!! klockrent!! SKITkul ju!!! :) :)

2010-10-27 @ 12:24:50
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0