Tack till den som uppfann duschen!

Gud vilken härlig dusch jag tog precis! Jag ville sitta kvar där hela dagen! Det var så varmt och gott och ryggen känns mkt bättre nu! Vi har så djupt badkar oxå så det är så gott att ligga där i med massa varmt vatten och skum! =) Naaaaajs!
Så tack till människa som uppfann duschen!

Ska snart klä på mig och sen bege mig ut på en runda med Santo. Det är så gött väder ute! Inte kallt och inte varmt! Dock har det ju regnat idag, men det gör inte så mkt. Det är ju bara att slänga på sig sina fula stövlar och traska ut!

Åhh jag saknar verkligen mitt långa hår! Jag ångrar att jag klippte av det nu!
Men när jag klippte av det ångrade jag mig inte. Då tyckte jag bara det var skönt!
Men jag ska spara mitt hår nu! För det ska bli lika långt och fint som innan =)


Kommentarer
Postat av: Amanda

"never regret anything, because at one time it was exactly what you wanted" :p



Ditt hår är fint tycker jag! Blir nog riktigt snyggt om du färgar det mörkt som du sa...



Kram Amanda (kusin)

2010-10-08 @ 07:26:47
Postat av: Terese och Vilma

Skit i din dumma kusin ferga håret ljnust i stellet det tyck vi!!!!!!!!!!!!!!!!klipp dig omn du behöver det du kommer få ozbhöm som inte äer så trevligt!!!!!!

Postat av: Amanda

Men jag ångrar mig nu klipp håret och ferga det ljust min bästa kusin!!!!!!!!

2011-01-06 @ 14:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0