Ang att blogga

När man väljer att blogga så tycker jag att man mest gör det för nöjets skull. Att underhålla sina nära och kära och kanske några till ^^, Min blogg är till för att ni ska få följa vår graviditet och min vardag. Jag tycker det är kul att skriva blogg och underhålla folk. Sån e jag. Och det är syftet med min blogg.
Men sen kan man komma in på någons blogg och se all negativitet och svaghet. Hur kan man vara så elak och skriva elaka saker om andra i sin blogg? Hur kan man såra andra genom det? Man ser ganska snabbt genom att läsa såna bloggar hur personen i sig är.
Visst vissa dagar kanske man är lite mer nerstämd än andra och behöver skriva av sig lite.. Men det finns en gräns om vad man kan skriva om.. Tycker jag iallafall.
Av de bloggar jag läser så finns det en som jag gillar att läsa. Som gör en på glatt humör!
Och det är min vän Emelies blogg! Jag skrattar nog varje gång jag är inne och läser hennes blogg. =)
Sen finns det andra bloggar som jag läser, men det finns en av dom som jag kommer sluta läsa nu. För den är bara för negativ.

Nä nu räcker det för mig.
Nu ska jag ta lite mellanmål och titta på reprisen av Idol innan jag går ut med vovven.


Kommentarer
Postat av: Emelie

TACK!!!!!! Om det var min blogg du menade.. annars ska jag göra den jävligt festlig i fortsättningen!!! du är bäst!!

2010-10-03 @ 18:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0