störningar

Jag är nog inte den enda som har haft störningar i telenors nät idag. Därför har jag inte kunnat komma in och skriva förrens nu. Jag hade väl kunnat blogga från mobilen, men jag har inte kommit på hur det funkar än. Jag kommer in på sidan, men jag kan inte blogga.. Aja skit samma.
Jag har precis sett på filmen Predators.. Och vilken besvikelse måste jag säga! Inte för att jag trodde den skulle vara bra, men jag trodde att jag skulle gilla den. Men icke sa nicke!
Annars har jag inte gjort så mkt mer idag. Varit hemma och tagit det lugnt.. Målat lite i bebis rummet, gått ut med Santo, plockat lite här hemma och bara slappat. Sånt som hör till en söndag =)
I morgon vet jag inte vad som händer faktiskt.. Vi får se.
Jag är dock lite besviken att ingen påminde mig via sms om mina jäntabletter :P Dex du var en dag sen :P hahah!
Malin var först med att påminna mig =)

Nej nu ska jag fortsätta att titta på 51 Dates.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sorry ska ha bättre koll nästa gång, lr iaf försöka :-)

2010-11-01 @ 17:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0