Städning av bilen

Jag bestämde mig för att åka hem till mamma och pappa och städa bilen lite. Dags för lite damsugning och putsning =) Det är faktiskt roligt att städa bilen! Speciellt när man ser resultatet!
Jag tycker det är roligt med bilar. Jag kan absolut inte mkt om bilar och sånt, men jag tycker endå att det är roligt. SOm ibland kan jag få för mig att bara öppna upp huven och kolla vad som finns. Och fråga lite om olika saker. Det är ju bra att veta om något skulle hända.
När jag var liten så lekte vi  mkt med lego och bilar med pappa. Jag kommer ihåg att vi hade en stor spann full med massa små lego som vi byggde med. Bilar och små städer med brandstationer osv. Det var kul =)

Nej nu ska jag visa mamma hur man lägger in bilder till datorn från hennes kamera ^^,
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0