Snabbt inlägg idag

Har inte hunnit blogga något idag.. Förlåt! Men jag har haft fullt upp hela dagen!
Jag har en fråga till er mammor som läser min blogg..
Nu på senaste så har jag kännt hur magen spänner sig och blir alldeles hård.. Är det att bebisen "snurrar" runt i magen eller är det små sammandragningar som jag känner? Det gör inte ont eller något sånt, men magen blir bara hård och spänd. Ganska mysig känsla om jag får säga det själv :P haha!
Mamma sa att det kan vara små sammandragningar jag känner, att kroppen börjar förbereda sig inför förslossningen..
Men men, om ni vet vad det är jag pratar om så kanske ni kan slänga in en kommentar om jag har rätt eller om mamma har rätt :P höhö!

Jag hinner faktiskt inte skriva mer idag, batteriet har 10 min kvar innan datorn dör :P Och jag orkar inte ladda den nu för jag ska sova ;)
Men jag skriver mer i morgon!

Sov så gott!

Heeeeej då!

Kommentarer
Postat av: tessan

Jag känner igen det du beskriver och jag fick för mig att det blev så för att bebben la sig på ett visst sätt, eller som du skriver snurrade runt.



2010-10-13 @ 09:08:42
URL: http://gelemamman.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är sammandragningar du känner! Inget farligt, men kan vara jobbigt och obehagligt...

2010-10-13 @ 14:03:11
URL: http://mimlandcookie.blogspot.com/
Postat av: cissi

haha okej.. Fick två olika svar :P Men det som jag känner är inte obehagligt eller något sånt.. Det typ kittlas lite lätt ^^,

2010-10-13 @ 14:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0