När man tror att allt ska bli bra

Varför är det nästan alltid så att när man tror att något ska bli bra eller gå bra så skiter sig allt? Så är det fasen alltid för mig!  Man undrar ju varför jag blir "straffad"?! Jag gör ingen eller något illa.. Varför kan man inte få lite medgång någon gång istället för den jävla motgången?
Nä denna fredagen blev väl inte riktigt som man hade tänkt sig. Men vafan.. Som Micki sa, "det hjälper ju inte att sitta och inte göra något"
Så nu ska jag ta och sätta på mig mina termobyxor ( om jag kan knäppa dom dvs ) Och sen ska jag ta Santo på en runda, om han fortfarande inte tjurar på mig :P
Han fick tratten på sig innan för han håller ju på att slicka på sina sår hela tiden. Då sätter han sig framför tvn och blänger på mig! Och flyttar inte sig! hahaha! Han tror att han kan psyka mig ;) Men nu är matte stenhård! :P

Nej gott folk, ha en fortsatt trevlig fredag!
Vi hörs kanske sen.

Baj  baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0