Min underbara tavla is back!

Kom precis hem från Eurostorp! Och innan vi skulle gå därifrån såg jag att min tavla som jag så gärna vill ha är tillbaka i butik! Min Tigertavla! Åhhhh! Det finns inget jag vill ha mer i världen än den tavlan! Jag ska allt se över ekonomin när alla räkningar är betalda! För den tavlan ska bli min! Så är det bara! Jag ska göra allt för att den ska hänga på väggen hemma hos oss!
Just nu håller jag på att tvätta hemma.. Inte speciellt kul men det e ju ett måste!
Åh jag måste berätta en sak om bebisen! haha! Den skrämde mig lite igår samtidigt som det var spännande!
När jag hade lagt mig så satte h*n igång som vanligt med att röra sig i magen. Så jag låg med händerna på magen för att känna den. Och helt plötsligt känner jag något så mkt mer än vad jag kännt innan! Det kändes typ som om en arm eller ett ben strök sig över magen! Hur coot som helst, samtidigt som jag tyckte det var lite läskigt :P Har ju aldrig kännt så innan.. SÅ det var en upplevelse =)

Nej nu ska jag spela spel på Facebook!
Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0