Live from the bed

Ligger i sängen nu och tänkte slänga in ett litet inlägg innan jag somnar.. Känner att jag egentligen borde sovit förlänge sen, men just nu kan jag inte sova. Massa tankar snurrar runt i huvudet! Nästan så att man blir lite yr.. Nä skämt & sidor, det känns bara lite oroligt just nu.. Det är snart bara 12 veckor kvar av graviditeten och nervositeten börjar närma sig allt snabbare.. Många frågar om jag har tänkt mkt på förlossningen.. Och ska jag vara ärlig, så gjorde jag det i början.. Men nu vill jag helst inte tänka på¨det för jag blir bara nojjig då! haha!
Tycker man kan ta det när det börjar närma sig ännu mer.. Det är ju trots allt 13 veckor kvar ;)
Var ute i regnet innan med Santo! Idag är ett riktigt höstväder! Det är inte kallt, men det regnar. Blöta löv ligger överallt och det är mörkt och mysigt ute! Precis så ett höst väder ska vara! Och inte -5!!! Fy fasen! Då är det ju för fanken vinter! Kollade vädret lite innan oxå, och tydligen ska det komma lite snö på onsdag? Jaoo.. Så kan det vara..
Undra om det kommer bli en kall vinter..? Jag tror faktiskt det.. Vad tror ni?

Nä jag avslutar detta med att säga något som vi alla har hört under vår uppväxt..
"Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" hahah!


God natt folket! Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0