Landstingsfest på Tylöhus!

Igår var det Landstingsfest med jobbet på Tylöhus!
Och vilken lyckad fest måste jag säga! Maten var super god, live bandet var grymt och sällskapet var bäst! Jag hade jätte kul med mamma, anna, åsa och Eva-Marie! Vi dansade och sjöng! Glädjen var på topp!
Men jäkla va trött jag var! hahah! Runt klockan halv elva satt jag och gäspade hela tiden! Men bandet som spelade fick en pigg! Det spelades massa gamla godingar som man kunde dansa och sjunga med till!
Det var verkligen en jätte lyckad fest! Och jag kunde inte ha haft roligare! =) Tack alla vänner för sällskapet!! ♥

Bjuder på några bilder från igår.


Mamma började med att putsa skorna när vi kom in! haha

Jag körde på alkoholfritt hela kvällen =)

Helen, mamma och åsa!

Jag och Eva-Marie!

Mamma och Anna!

Mamma och Åsa på dansgolvet!

Mamma och Eva-Marie!

Jag och mamma fixade tillfälliga öronproppar!

Jag och min älskade mamma ♥

 

Avslutar med ett foto som jag tycker är så himla fint =)

 


Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Ja vad roligt vi hade..du var så söt i din klänning och din mamma var helfestlig. Tack för denna trevliga kväll..

2010-10-02 @ 20:43:53
Postat av: malin

Sista bilden är underbar! Jättefin!!!

2010-10-03 @ 07:49:28
URL: http://mimlandcookie.blogspot.com/
Postat av: myself

cissi du är jätte vacker på både utsidan och insidan!

2010-10-03 @ 17:39:20
Postat av: Emelie

Jaa.. förbannat fin bild!! :) <3

2010-10-03 @ 18:44:00
Postat av: cissi

Tack vad ni är snälla! Det värmer verkligen <3

2010-10-04 @ 09:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0