Lady Antebellum.. Vilken röst!

Åhh jag bara älskar Lady Antebellums låt Need you now! Jag kan lyssna på den om och om igen!
Jag hittade hennes album på Spotify så jag sitter och  lyssnar på den nu. Lite county stil över det hela. Skön musik att lyssna på faktiskt!
Jag och mamma var på Stenalyckan innan idag och kollade runt lite. Så jag drog med henne in på Lekcenter och kollade på lite babysaker =) Vagnen som jag kollat på finns fortfarande kvar! Fan va nice! Sen hittade jag ett riktigt fynd! En spjälsäng + ett jääääääätte fint vitt skötbord för endast 2000 kr! Är inte det billigt så heter jag Sven! Ska prata lite med mannen i hemmet oxå ;) Och visa han det!
Jag tog faktiskt bild på det! hahaha! Så jag lägger upp det sen!
Jobbade lite idag! Och gud vad trött jag var! Det var längesen jag var så trött på jobbet! Sen blir man ju inte speciellt piggare av att sitta och köra maskin hela dagen :P
Jag ska jobba i helgen oxå. Det är faktiskt skönt att jobba helger. Det är inte alls mkt folk på sjukhuset och man kommer åt så mycket lättare!
Jag hoppas bara inte att foglossningen jag fått kommer att göra det svårare i jobbet. För jag vill ju jobba så länge som möjligt. Men sen kan man ju inte jobba om man känner att man inte klarar av det heller. Så jag får ju lyssna på vad kroppen säger.
Pratade lite med Ella innan och hon sa att det fanns såna stora kuddar / amningskuddar på Gekås! Så jag ska allt ta och åka dit och se om jag hittar några! För jag får ju köpa två =P Annars kommer Micki ta min! hahaha!

Nej nu ska jag snart äta lite fiskgratäng och sen på film. The last airbender! Tror den kommer vara bra! En film jag kommer att gilla ^^, ( Som alla andra filmer jag ser ) *skrattar*

Ta hand om er!




Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefint! Skynda fynda innan det tar slut! :P

2010-10-21 @ 14:14:57
URL: http://mimlandcookie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0