Jag kokar!!

Åhhh jag kokar! Jag är så varm så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Vill bara springa ut naken och kyla ner mig! Jag har varit såhär varm hela dagen! Jag kan värma en kall människa och endå fortfarande vara varm! Jag satt med handen utanför rutan nu när jag körde hem från svärmor! Och visst, handen blev kall och var kall i knappt en minut och sen var jag varm igen!
Jag får väl ta fram min sommarjacka igen och använda den! För vinterjackan jag har nu är alldeles för varm för mig! Det känns som om jag har kommit in i klimateriet! Jag får anfall av värme! Fy fanken!
Tydligen så har gravida ca 2 liter extra blod i sig och det är därför jag är så varm sa min barnmorska... *suckar* Men vafan... Det är bara att bita ihop! 11 veckor går snabbt.. =) Det hjälper ju inte om jag klagar ;)

Jag har ett litet uppdrag till er i morgon ( lördag ).
Ni måste hjälpa mig att påminna mig att köpa nya järntabletter!
Så släng iväg ett sms och påminn mig =) Undra vem som hinner först av er ;) Jag gissar på.. Hmm.. Dexter eller Amanda.. =) nu har ni allt lite press på er ;)

Nej nu ska jag lägga mig och vila upp min kropp.. Har varit en hård dag idag  med massa sammandragningar! Men det e sånt som hör till! =)

Ha det så bra!
Ta hand om er och ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0