Hundfrisör!

Man kanske borde satsa på det :P Har friserat Santos hår som han har på sina öron. Han hade så mkt hår på sina öron! Har egentligen inte tänkt på det innan, men det såg ganska roligt ut :P Så jag tog fram saxen och klippte! Santo satt så lugnt och fint och rörde sig inte. Så nu är han fin om sina öron =) Men han är ju alltid fin =) hihi! ♥

Uuhhh Jag måste köpa nya mamma byxor! haha! Magen har växt sen jag köpte mina leggins! Så nu sitter dom inte över magen länge, utan över halva magen bara.. Inte så specielt bekvämt. Så denna gången får man kanske köpa en storlek större än vanligt.

I morgon ska jag in till arbetsförmedlingen på möte. Kanske kan få några tips på hur det kan gå lättare att söka jobb och få komma till en intervju åtminstone.. Men vem anställer en gravid tjej?

Nej nu ska jag kolla vidare på Ullared och alla dessa underbara människor som handlar där :D haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0