Hormon rubbningar!

Usch igårkväll var ingen bra dag! Hormonerna flödade och jag grät för ingenting! Jag fick inte på mig mina termobyxor! Dom satt tajt över låren och jag var inte ens i närheten av att kunna knäppa knappen!
Jag ville gå ut och dansa med mina vänner som vi gjort andra helger. Ut och dansa och ha kul och bara slappna av..
Jag ville kunna ha mina kläder på  mig som jag kunde ha innan! Jag ville göra allt jag kunde innan..
Allt var skit igår!
Men idag.. Nu är allt bra och jag gråter inte mer :P hahah!
Vissa dagar har man mer hormonrubbningar än vanligt, och igår var en sån dag.. Och det var antagligen inte den sista heller! Tänk bara när det är jul och nyår! Då kommer jag ju vara mkt större än vad jag e nu, och gråta mer än vad jag gjorde igår! hahaha! Jag kommer inte kunna ha något fint på mig utan få klä mig i något som sitter för tajt för inget passar! *suck*
Men i slutändan kommer det att vara värt allt. För tillslut så kommer vi ju ha vår lille/a hos oss! I vår famn! Och vi kommer vara den lyckligaste familjen i hela världen!
Och alla mina extra kilon som jag lagt på mig kommer försvinna med tiden ( hoppas jag ) *skrattar*


Kommentarer
Postat av: Dempa Gripenhielm

Fan vad magen växer :))

2010-10-18 @ 16:05:23
URL: http://gripenhielm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0