Gäsp!!

Oj jag råkade visst somna.. I några timmar! Det är helt omöjligt att bara vila i en timme för mig. För när klockan ringer för väckning så stänger man bara av den och vänder på sig och somnar om! Haha!
Jag är ju extra trött nu med så nu är det ännu värre än innan :P
Jag får se till att sova lite i morgon innan tjejerna kommer hem till mig. Annars kommer jag aldrig orka vara uppe!
I morgon blir det en liten tjejkväll hos oss. Sitta och tjabba lite och titta på bebis filmen =) Så mysigt!
Man vill ju dela med sig av bebis lyckan med sina bästa vänner =)

Jag ska även till veterinären i morgon med Santo. Han ska få sin vaccination och sen ska vi kolla upp två 2 " hudutslag" han har fått på tassarna.. Han är lite öm och håller på att slicka på dom hela tiden. Så vi får se vad det kan vara i morgon. Hoppas bara inte det kommer gå på en förmögenhet nu! Ni djurägare vet ju hur dyrt det kan vara med veterinären.. :P Men samtidigt så.. Bara vår lilla älskling blir bra =)

Nej nu ska jag försöka få i mig lite mat och sen lägga mig i soffan och glo på tv.

HA det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0