En lugn kväll..

Idag har det varit en lugn kväll.. Tvättat lite och legat och tittat på tv och bara slappat.. Det är skönt att inte göra någonting ibland. =) I morgon ska jag jobba lite på morgonen och sen ska jag bara ta det lugnt igen =) Känner att det hade varit gott! Tända lite ljus på kvällen och se en bra film och bara sitta och njuta av livet! Låter det inte underbart? =) hehe!
Jag har inte så mkt att skriva om i bloggen känns det som.. Vet lixom inte vad man ska skriva om.. Men jag ska inte svika mina trogna läsare! Så jag får hitta på något att skriva om helt enkelt!
En rolig sak som jag kan berätta.. Jag var inne på Be young innan idag med mamma och hittade en jätte fin klänning! Som jag tänkte att den kunde man ju ha på nyår, så jag gick in och provade den! Och jag kan säga att jag tog av den lika fort ingen! Som vi skrattade! haha! Det såg ganska roligt ut med den magen jag har nu! :P Så ska jag ha en klänning på jul / nyår så ska den inte vara mönstrad! *skrattar* Synd att jag inte tog ett foto på hur det såg ut bara.. Då hade jag visat den för er ;) Det får bli nästa plagg jag provar som ser så roligt ut :)

Nej nu ska jag faktiskt lägga mig om jag ska orka upp i tid i morgon!
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0