Aj aj aj... =(

Jag har så ont i magen! :'( Förhoppningsvis får jag svar i morgon på vad orsaken är.
Jag ska vara hos MVC 08.15, så jag får allt gå upp i tid! Ska hinna duscha och slänga in en maskin tvätt eller två innan jag går bort till Mittpunkten. Men jag tror jag hinner ^^, Om jag går upp vid halv sju kanske? Jag måste ju äta frukost oxå! Det får jag inte glömma!
Jag var hemma en stund hos mamma innan, körde inom där efter jag varit på tippen. Det bjöds på lite pannkakor och sen gjorde jag rulltårta med grädde och jordgubbar som topping! Mumsigt!
Sen kollade vi självklart på Desperate Housewifes!

Oj oj oj! Det var precis high life här utanför på gatan! Ett helt killgäng och två bilar stod och skrek på varandra! Massa fula ord! Fy! Jag släkte lampan så att jag kunde se bättre! hahahaha! Men tillslut var det en granne som öppnade sitt fönster och bad dom åka och bråka någon annanstans! Och tro det eller ej, dom protesterade inte ens! Dom stack iväg! =P
Jag är ju så grymt nyfiken så jag måste ju veta allt! jag tackar den människa som uppfann kikhålet i dörren! Vad hade jag gjort utan det!? hahah!
Tänk när jag blir gammal! Jag kommer vara en sån tant som vet allt om mina grannar och som ser allt! hahah!

Jag avslutar med dagens citat.. Från mig själv.

- Undra varför dom ska börja med 1 kronas pant på burkarna nu..?

Ja som de allra flesta vet så går ju inte 50-öringen att använda längre. Därav kommer panten på burkarna att vara 1 krona. Men jag hade totalt missat detta och har undrat många gånger över reklamen varför burkana ska ändras till 1 krona!  Haha så kan det gå när man inte tänker längre än vad näsan räcker till..



God natt folket!
Hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0