Vad var det jag sa ( skrev )

Jag skrev ju innan att jag kommer vara hungrig igen om en timme.. Och vad tror ni jag är nu? Helt rätt.. HUNGRIG! Jag har nåt fel på min mage! haha! Jag vill ju inte äta för mkt heller, ska ju gå ner kilona sen efter förlossningen oxå.. Hmm.. Jobbigt!
Usch jag fryser så mkt! Var ute med Santo innan i skitvädret! Snöblandat regn är fan det tråkigaste väder som finns! Man bli så himla blöt! Och så blir jag på så dålig humör :P hehe! Men nu har jag tänt upp en massa ljus i hela vardagsrummet.. Rättare sagt 27 st =) Har tänt upp massa ljus i den öppna spisen så att det ser ut som ett hjärta =) hehe!
Nej nu måste jag sätta mig upp ett tag, mina höfter is killing me!
Skriver kanske mer sen.
Baj baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0