Tisdag

Inget jobb idag.. Men däremot i morgon på MVC, Ungdomsmott och BUP. =) Nära och bra ju!
Jag och Micki åkte in till stan för att fika lite sen åkte vi och tittade på olia modeller av barnvagnar. Hittade en jätte fin =) Ännu finare än den jag kollat på innan ^^,
Sen har vi kollat upp lite ang bilbarnstol.. Det kostar ju ganska mkt om man ska köpa en ny varje gång bebisen växer ur stolen. Så jag gick in på If´s hemsida och kollade lite där eftersom jag hört att man kan hyra vid If. Då betalar man 109 kr i månaden om man inte är kund hos dom, och 89 kr om man är kund hos dom. Så det ska vi nog göra. Det är ju fina och bra stolar oxå. Jag menar, ett försäkringsbolag hyr ju inte ut stolar om inte är godkända.
Nej nu ska jag köra bort till mamma och pappa och kolla om dom har någon bra film som vi  kan se på ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0