Snipp snapp slut..

Snipp snapp snut.. Så var föräldrargruppen slut!
Sista mötet idag med föräldrargruppen. Tycker det har gått hur snabbt som helst! Hade gärna gått på fler möten! hehe! Tycker att 4 ggr är lite lite kanske.. Men vad vet jag?
Dagen har varit en bra dag! Stressig på morgonen bara då jag var tvungen att hinna klart med jobbet innan halv nio då jag skulle på mötet. Och jag hann! Sen cyklade jag hem och gjorde mig iordning. In i duschen och sen ut med Santo!
Som förövrigt är hur j*vla extremt jobbig när man går ut med han nu! Alla dessa Tikar som löper! Han springer fram och tillbaka, slickar och kissar överallt! Kan inte bestämma sig vart han ska bajsa eller om han ska bajsa! Åhh! Jag har varit så irriterad på honom idag!
Men iallafall.. Vid halv ett kom Amanda hem till oss och vi spatserade in till stan. Gjorde ett ärende på banken och sen tog vi oss en välförtjänt fika på Robert's! Väldans trevligt! Sen gick vi runt i stan och kollade =)
Men efter ett tag så gick vi hem! Fötterna började göra ont :P Och mina var svullna! hahah! Kom hem och slängde oss i soffan och kollade på tv och hade det trevligt!
Så jag vill tacka Amanda för en underbar dag! Du är guld värd!
I morgon blir det jobb på MVC igen. Sen antagligen upp till sjukhuset för mer jobb.. Antagligen..
Det är ju så att jag börjar närma mig min två års gräns nu, och eftersom dom har anställnings stopp så får dom inte anställa mig. Så nu ringer dom inte in mig så mkt. Dom ringer bara in mig så jag får jobba ca 65h i månaden! Vilket är fruktansvärt lite! Och jag är så ledsen för detta! Jag vill verkligen jobba där uppe! Jag trivs så bra där uppe! Men men, det är bara att bita i det sura äpplet.. Det finns andra jobb därute!
Ja just det! Kom på nu att jag ska söka två jobb nu! Hittade några intressanta på internet!

På  månadag ska jag till läkaren för att kolla min rygg.. Hoppas inte det är något illa.. Ibland har jag så ont att jag mår illa! Inatt har jag inte kunnat sova alls! Hoppas på bättre sömn inatt.

Bebisen har varit / är i full gång idag! Så mkt som h*n sparkar har jag aldrig varit med om! haha! Det känns som om h*n slår kullerbyttor! Läskigt men samtidigt spännande =)

Nej nu blir det lite mat i magen! Så kanske h*n lugnar sig? ^^,
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Amanda

tusen tack själv! hade super trevligt som vanligt! vet inte vadjag skulle göra utan dig!

kram

2010-11-04 @ 20:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0