Snabbmat!

Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar :) Det blir kycklingklubbor med pommes! Yummie!
Det var ganska lugnt på jobbet idag. Kunde ta det i min egna takt och inte stressa.
Men fyfasen vad mör jag var i kroppen när jag kom hem! haha! La mig i soffan i 15 min och sen var det kört! Höfterna värkte och jag kom knappt upp ur soffan! haha! Lyckades stappla mig till sängen där jag la mig tillrätta för en stunds vila. Kände mig som en gammal skrupplig tant som hade gjort i brallan när jag gick! Det såg nog ut så oxå! haha!
Men jag har beställt ett foglossningsbälte nu så det kommer nog nästa vecka någon gång.

Ikväll ska jag på bio med mamma och Caroline. Vi ska se unstoppable med Denzel Washington!
Så det blir en liten tjejkväll =) Mysigt!

Nej nu e maten klar!

hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0