"Ska vi bada"?

Och Santo springer och gömmer sig! haha!
Men idag kommer han inte undan. Mamma har kommit hit och ska hjälpa mig med att bada Santo. Kan ju inte lyfta i honom i badkaret själv så hon får använda sina muskler lite idag.
I morgon ska jag jobba på förmiddagen och sen får jag skynda mig bort till MVC innan 11 då jag ska på ultraljud igen för att kolla den lille / lilla. Kolla så att h*n växer som h*n ska. Sen när jag e klar där borta så ska jag storstäda här hemma. Måste ju vara fint inför heögen då det e dags för årets första julpynt och möjligtvis kanske årets första glögg? =)
Nej nu ska jag försöka fånga in Santo så vi kan duscha honom så han blir ren och snygg igen =)

Vi hörs lite senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0