På med handleds skydden!

Jahopp då ligger man i sängen efter en fullspäckad dag!
Dagen började med ett besök hos barnmorskan. Fick ett tips ang mina svullna fingrar. Det är så att mina armar och fingrar somnar när jag sover, och låser sig ibland oxå. Och då rekomenderade hon mig att sova med handlesdskydd på. Då är händerna stabila och allt flyer på som det ska i dom :P
Sen sa hon till mig att jag måste ta det lugnt. Det är det bästa för den lille / lilla oxå. Då kanske h*n börjar växa lite som h*n ska.. Så nu ligger jag i sängen med handlesd skydd på båda händerna och tar det lugnt :P haha!
Det var faktiskt ett väldigt trevligt besök idag. Vi pratade lite om förlossningen och sånt oxå.. Blir mer prat om det nästa gång. Magen hade växt 3 cm sen sist så det jag blir ju iallafall lite större. =) Jag är faktiskt riktigt nöjd med min barnmorska. Hon är trevlig och lätt att prata med + att hon är riktigt trevlig oxå. Fick ju kanske inte det intrycket av henne första gången, men jag gillar henne riktigt mkt nu =)
Efter besöket hos barnmorskan gick jag hem och sen ut med Santo. Sen åkte jag och tankade och städade bilen. Efter det blev det en snabb visit i stan med systrarna. Och sen bar det hem till mig för lite städning och fika ^^,
Sen kom mamma och vi åkte till Eurostorp och handlade.
Jag har så ont i mina fötter nu  :P Men jag har ju mig själv att skylla så :P

Usch fy fasen vad varmt det är med dessa skydden på händerna! Tror jag ska öppna fönstret så det kommer in lite kyla i rummet. Då sover jag bättre oxå =)

I morgon ska jag gå upp tidigt har jag bestämt mig för. Ska duscha och njuta av morgonen med en god frukost och sen en runda med Santo. Låter hur bra som helst i mina öron :)
Tror jag ska julpynta i morgon oxå, kan verkligen inte hålla mig längre! haha!

Ni får sova så gott och hoppas att er dag har varit bra!
Ta hand om er!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0