Obehagligt..

I natt när jag vaknade för att gå upp och kissa var jag så svullen om fötterna att jag knappt kunde gå! hahaha! Båda mina armar hade somnat och fingrarna såg ut som prinskorvar! Det var riktigt obehagligt! Nu har armarna vaknat men svullnaden har inte lagt sig! :P
Får väl gå in och ta mig en iskall dusch så kanske svullnaden lägger sig? Hmm Det låter absolut inte lockande! :P
Åh, jag kommer ihåg när jag och Micki var i Thailand och jag fick vätskebrist! Fy fasen! Det var ett utav det obehagligaste jag varit med om! Vi hade ridit på elefanter och var på väg hem då vi gick inom en liten lokal bar för att ta något att dricka. Jag beställde en juice men fick en öl! hahah! Eftersom jag inte är så glad i öl kunde jag inte dricka så mkt av den.. Och helt plötsligt började jag må riktigt illa, det blev alldeles suddigt för ögonen och jag hörde inte vad människorna sa.. Det lät som alla bara svamlade! Jag blev riktigt rädd! Som tur var hade jag Micki med mig som visste vad som höll på att hända så han fixade fram vatten till mig som jag drack upp på några sekunder! Det var det godaste vatten jag druckit! haha! Och sen bara på någon minut blev jag bättre!
Så vad lärde jag mig av den upplevelsen? Jo, ha ALLTID vatten i väskan med dig när du är utomlands!

Nu ska jag ta mig något att äta och sen ska jag duscha!
Hörs sen!

P.s!
Vad glad jag blir att mina trogna läsare håller med mig =) Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0