Nu är han fin vår lilla vovvs =)

Nu är han fluffig och ren lilla Santo. Han var så duktig när mamma duschade honom. Han stod och tjurade hela tiden :p haha!
Nu är det bara jag kvar som ska duscha och sen är det sängen för min del. Men först måste jag ner i tvättstugan och hämta upp tvätten, sen ska jag kolla på Desperate Housewifes. Sen kan jag duscha =)
Idag har min rygg och höftvärk varit ganska lugn fram tills nu när jag var ute med Santo. Jag kunde knappt gå! =(
Ibland tycker jag synd om mig själv faktiskt ^^, Men det får man göra!
Ska försöka få tag i vaktmästaren i morgon ang tapetseringen i rummet.. Han har inte svarat nu när jag har försökt att nå honom i två dagar.. Ska nog ringa från dolt nr i morgon och se om han svara då :P haha!

Nej nu börjar Desperate!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0