Namnsdag =)

Idag har jag namsndag! Grattis grattis till mig själv :D Och jag firar min namnsdags med pepparkakor och mjölk och lyssnar på Tracy Chapman. Bebisen lyssnar oxå =) H*n sparkar och har sig! Mysigt! Vi har en skiva hemma med Tracy Chapman som Micki köpte när vi var i Thailand. Tänkte lyssna på den innan men jag kan inte hitta den någonstans.. Så jag får lyssna från youtube :P För hon har ju inga låtar på Spotify.. =(
Idag har jag jobbat lite.. På Fiskaregatan.. Uuuäh! Nä men det var  inte så farligt idag. Faktiskt ganska lugnt.
Sen när jag kom hem så hade Santo varit i min väska och tuggat sönder massa saker! En sån där roller som man tarbort hår från kläder, en kajalpenna och sen lite annat skit som jag hade där i, dock inget viktigt.
Men det absolut roligaste var ju när jag såg Santo..! haha!
När jag kom hem och upptäckte detta så sa jag " va ha du gjort Santo " Då sprang han till sin plats i sovrummet och satte sig, vilket han alltid gör nu när han gjort något som han vet är fel.
Jag började plocka upp allt papper och resterande.. Sen kommer han smygandes med huvudet böjt neråt och öronen bakåt vikta.. Och jag bara knäcker mig! Då sitter det klisterpapper under hans haka och på halsen! Som hade fastnat! Hahaha Det såg så roligt ut! Tog foto på honom, blev inte så bra kvalite, men det e ju ingen bra kamera i Iphonen heller så :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0