Läkarbesök

Idag var jag hos läkaren och kollade ryggen. Och tydligen så är det mina diskar och musklerna runt om som tar stryk. Så jag ska få gå till en sjukgymnast nu och sen fick jag panocod utskrivet som jag ska ta vid behov. Han sa att han kunde sjukskriva mig, men försäkringskassan kommer inte att godkänna det. För dom anser inte det som allvarligt då det är såpass vanligt med ryggvärk under graviditeten. ( vilket är ganska sjukt, med tanke på att det finns såna som har ett ansträngande jobb.. Tänk dom som jobbar på lager te.x ) Men men, tror faktiskt att sjukgymnastiken kommer hjälpa. Det är riktigt duktiga på Nyhems VC, vilket känns skönt.

Nu till en annan sak.
Jag kan äntligen slappna av ang bebis rummet! Vaktmästaren var där idag och kollade. Och jag ska riva ner tapeten där det är skadat och sen låta det lufta i några dagar, för att sen ringa upp honom igen. Och då ska dom komma och spraya väggen med något och sedan tapetsera om den.
Det känns skönt att allt kommer att ordna sig med rummet. Har ju varit lite nere ang det, för jag har inte haft så bra vibbar om det. Ibland ska man inte lita på magkänslan trots allt ;)

Nej nu ska jag fortsätta att titta på AFV!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0