KÄRRINGJ*VEL!

Åh jag är så förbannad på alla dessa jävla kärringar som tror att dom har världens sötaste lilla hund! Som tror att dom har pli på sin hund och låter dom gå lösa!
Jag och Santo var ute på vår kvällsrunda nu precis. Jag såg kärringen längre fram med hennes fula skabbiga hund, så jag gick över på andra sidan gatan.. Sen såg jag inte henne mer så jag och Santo började busa som vi alltid gör ( Måste ju trötta ut honom ) haha!
Helt plötsligt från ingenstans så kommer denna fula lilla skit hund springandes lös mot Santo och skäller och går till attack! Kärringen står bara där och kläcker sen ur sig " Håll koll på din hund"
Och där small det till! Jag kommer inte ens ihåg vad jag skrek till henne! Jag blev så förbannad! Jag såg svart! Hade hundjäveln kommit närmare igen så hade jag fotat till den så in i helvete! Hon ska inte be mig hålla koll på min hund som är kopplad och leker snällt med sin matte! När hon kommer där med sin hund okopplad och inte har den minsta pli på sin hund!
hade inte Santo haft nosgrimman på sig så hade hon nog inte haft sin kära lilla hund längre!
Vad är det med Kärringar och deras jävla småhundar?! Eller rättare sagt råttor! Dom är ju så små att man inte ser dom! Det kallar fan inte jag hund!!

Nä nu ska jag försöka lugna ner mig och lägga ut lite fakta om vecka 30..
Återkommer snart igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju dum i huvet

2010-11-05 @ 18:12:49
Postat av: Sarah

Alltså.. Ursäkta mej fröken/herr "anonym".

Men kan inte jag få fota dej?

Så att dina hjärnceller kanske hamnar på rätt plats? Hade varit en ära!:D

2010-11-05 @ 23:11:31
URL: http://misstwiggy.blogg.se/
Postat av: Eva-Marie

Håller med dig Cissi.. Finns många dumma kärringar med småhundar..Tommy råkade ut för en likadan idag.. Hon klarade inte ens av att hålla sin lilla råtta... Klarar man inte av en sån liten hund..ska man inte ha nån alls... Jag hade blivit lika förbannad.. Idioter finns det gott om...

2010-11-05 @ 23:34:39
Postat av: Malin

Håller med...ska man ha hundar lösa får man ha koll och pli på dom. Både stora och små...



Bry dig inte om va nån omogen fegis skriver till dig!

2010-11-06 @ 07:23:55
URL: http://mimlandcookie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0