Alla är vi olika..

Alla blir inte enorma under sin graviditet, vissa blir lite mindre och andra blir större. Jag tillhör inte den gruppen som blir stora. Vår bebis e lite mindre än vanligt, men det är inte mkt och det är ingen fara. Jag var inte stor innan jag blev gravid heller och kommer antagligen inte bli så mkt större heller. Så ni behöver inte kommentera hela tiden att jag är " liten " och " kommer du inte bli större ". Det kan vara ganska irriterande när folk kommenterar hela tiden. Alla är vi olika. 
Jag själv tycker att jag har hyffsat stor mage. Och det tycker våra nära och kära oxå.
Så behåll era åsikter för er själva istället för att gång på gång påpeka att ni tycker jag är liten.
Visst, vänner som man inte träffat på ett tag som kanske tror att man skulle vara lite större, gör mig inte något att dom säger att jag inte är så stor. Men folk man träffar dagligen som kommer med kommentarerna.. Det är ganska tröttsamt att höra det nu..

Iallafall..
Idag har jag jobbat. =)
Först var jag i Harplinge och städade. Tog jobbe bilen dit, en volvo v50! Hur skön som helst att köra!
Sen tillbaka till sjukhuset där jag var på en avdelning för första gången på vääääldigt länge! Hade nästan glömt hur det var att städa på en avd.. Många grisiga lukter när patienterna gör på sig eller slabbar ner.. Men det e ju inget dom an hjälpa. Men jag var inte riktigt beredd på lukterna :P
Efter jobbet åkte jag hem och gick ut med Santo och sen åkte jag och mamma in till stan för en fika med Marje och Lisbeth. Mycket trevligt =)

Har faktiskt lagt mig till sängs nu eftersom jag ska jobba i morgon. Känner mig helt slut i kroppen.
Jobb hela helgen :D Najs!

Jag återkommer nog i morgon när jag sovit efter jobbet ;) höhö


Natti natt på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Bry dig inte om vad folk säger. Dom förstår inte bättre! :P



Jag fick kommentarer på andra hållet, min mage var ENORM! Fick hela tiden höra att det måste vara 2 och när det var 1-2 månader kvar så trodde alla att jag skulle ha vilken dag som helst. MEN så var våra bebisar lite större än normalt, Oliver var mer än lite större, han vägde ju nästan 5kg när han föddes!



Och du kommer nog bli större...sista månaden brukar magen växa rätt bra! För då lägger bebben bara på sig i vikt i princip!



Kram!

2010-11-13 @ 06:34:10
URL: http://mimlandcookie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0