God morgon gott folk!

Idag e man uppe tidigt. Redan vid nio var jag uppe.
Men det var bara för att jag var tvungen att gå upp :P haha! Det var en tjej från ett företag som heter Realtail house som skulle ringa och ha en telefonintrevju med mig runt tio.
Men samtalet vara i kanske 8 minuter.. Eftersom jgag redan hade ett jobb så skulle hon återkomma efter nyår sa hon. För dom ville ha en som kunde komma in och hjobba varje gång dom ringde.
Iof så var det inget jobb som var så värst bra heller.. Det var bara två dagar i veckan och man tjänade runt 90 kr i timmen.. Lite som att jobba gratis =P

Idag tror jag faktiskt att jag ska bege mig in till försäkringskassa och prata lite med dom ang alla dessa blanketter man ska fylla i. Så kanske man får lite mer koll på allt.. :P Det är ju en djungel med allt detta med föräldrarledighet osv.
Tror att jag kanske ska ta och baka något gott idag med.. Får ju lite besök runt 2 tiden. =)

Nej nu ska jag och Santo äta lite frukost. ( han brukar alltid få lite yoggi eller fil när jag äter frukost =)  Han vet ju hur han ska titta på en när jag gör frukost :P

Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0