4 sorters kakor =)

Var som sagt hemma hos Amanda idag och bakade massa kakor :) Det blev schackrutor, drömmar, hallongrottor och sen en annan kaka med choklad i mitten! Och mums vad gott det var! Som vanligt äter man ju lite för mkt deg så när man väl ska fika så vill man inte ha några kakor för man har redan fått i sig lite deg och sen har man stått i lukten. Men jag fick med mig några kakor hem iallafall =)
Fick mitt foglossningsbälte på posten idag! Så vi får se om det hjälper mot värken.
I morgon ska jag jobba lite på förmiddagen och sen ska jag bort till sjukgymnasten och få tips och ryggen kollad. Jag fick ju Panocod utskriven av läkaren, och jag har pratat både med min barnmorska och med en läkare på sjukhuset och båda sa att jag kan ta det vid behov, men inte mer.. Men det känns endå inte bra, så jag tror inte jag ska äta dom. Får se hur sjukgymnastiken går först. Jag kanske inte ens behöver ta tabletterna.. ( hoppas )

Usch jag känner mig lite irriterad och på dåligt humör idag. Jag blir så irriterad på vissa saker som är så löjliga. Inget jag kan skriva om i bloggen dock. Men vissa kan ju inte acceptera vissa saker. Och sånt stör mig!
Nej usch! Nu ska jag fortsätta att se på Ghost Whisperer..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0