vart f*n är solen?

Det är snart Juni och det är fortfarande kallt ute ibland! I morse när jag och mamma åkte till jobbet vid 04.20 var det frost ute! Vi får väl hoppas på att värmen kommer snart och att den stannar lite längre än vanligt!
En lugn dag på jobbet, slutade vid halv tolv, sen åkte jag in till stan och träffade mamma och Caroline. Vi gick och avnjöt en god fika på vårt ställe ^^,
Jag ska snart iväg igen, ska klippa av mitt hår! Hahah nej jag bara skojjar! Skulle bara ångra mig då! Men det hade varit kul med lite omväxling! hmm... Nä jag ska ha långt hår!

I helgen är det kalas i Trönning! Annars ska jag nog inte göra något. Bara ta det lugnt och ta hand om mig själv! =)
Låter hur najs som helst tycker jag!

Nej nu ska jag slänga på mig lite smink så man ser normal ut =P haha

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0