klockan var visst mer än vad jag trodde

Jag trodde inte att klockan var runt 01.00! Jag och Micki har kollat på två filmernu ikväll.. Man håller inte riktigt koll på tiden då..
Igår spenderades hela eftermiddagen på uteserveringen i stan. Vi träffade först Peter och hans kompis, och sen vid elva kom Nico och Katarina =) Vi satt nog på uteserveringen fram till halv tolv. Sen gick vi till Harrys :D haha! Mötte upp Sara och Dex och sen fortsatte kvällen med mina underbara vänner!
Det var faktiskt en riktigt bra eftermiddag och kväll! Så tack allesammans!
Idag har vi inte gjort så mycket. Jag och Caroline tvättade Mickis bil hemma hos mamma och pappa. Sen på kvöllen så grillade vi och hade mysigt med familjen =)

Men nog om hur min dag har varit.
Nu ska jag borsta tänderna och sen krypa ner i sängen och få min skönhets sömn =)
Sov så gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0