Fyyyyy faen!

I feel sick! Blää!
Tycker ni inte synd om mig? :P hehe

I morgon ska jag rensa satan i lägenheten! Slänga all skit som man inte använder! Speciellt kläder! Tror halva garderoben är av kläder som jag aldrig använder.. Gaaaaaanska onödigt!
Ska kolla med mamms om man kanske kan få snylta på hennes bil och köra till tippen.
Tänkte kolla med Dex med om hon kanske ville komma hit i morgon och se på sista avsnittet av Desperate? =)
Sen på onsdag ska jag träffa underbaraste Amanda! =)  Ska även på möte på arbetsförmedlingen.. *suck* Ett måste om man skriver in sig som arbetslös.. Jag är ju inte arbetslös, men för att gå med i A kassan måste jag vara inskriven som det..
Just det! Måste gå till facket i morgon så dom får hjälpa mig att fylla i en lapp! Fattar ju ingenting hur man ska skriva! haha! Inte lätt att vara mig =P höhö!

Nej nu kallar sängen! Börjar tidigt i morgon! Redan klockan 05.00! Ohhh!  Man blir ju trött bara av att tänka på det! haha!

Goooood natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0