Filmkväll med cheaps!

Jag och Micki sitter och har filmkväll med chips och lite smått och gott..
Och nu undrar ni säkert varför jag sitter här och skriver blogg när vi har filkväll? Haha jo det ska jag förklara.. Det är inte vilken film som helst som spelas nu.. Utan en film som heter.... SLAGET OM FINLAND!!! Hahaha!
Micki tyckte att jag skulle titta på filmen! hahah! Men jag satte mig vid datorn istället =P Jag blir så stressad av n'r dom pratar finska oxå! haha! Iof är det väl en ganska intressant film om man är intresserad av Slaget vid Finland.. Men.. Ja.. Hahaha jag kan inte sluta skratta! =P


Aja jag ville bara skriva om vår mysiga filmkväll ^^,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0