En dag i skogen!

Idag har jag varit med mamma och Lisbeth och alla våra hundar i skogen runt en sjö. vi stannade till vid en bänk med bord precis intill vattnet och släppte lös hundarna så dom fick springa! Man såg verkligen hur Santo njöt! haha! Sen hoppade han i sjö! Simmade och simmade och simmade! Han trivdes som fisken i vattnet =) Kul att se!
Nu när vi är hemma ligger han helt utslagen på golvet och sover! haha!
Själv sitter jag på balkongen och håller på att grilla lite kycklingfilé som jag ska ha till min potatis sallad =) Mums!

Jag hade en sån sjuk dröm inatt! Jag vaknade av att jag grät floder! Jag var helt förstörd!
Vill inte skriva om vem det handlade om för då blir väl hon glad! Jövla idiot! haha jag var så arg ocå när jag vaknade! Men mest ledsen! SOm tur är var det bara en dröm!

Nej nu ska jag kolla till min kycklingfilé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0