Vart går gränsen?

Som ni kanske vet så ska ju Lady Gaga spela i Sverige snart. Och jag var inne och kollade vad två biljetter skulle kosta.. valde VIP platser och när jag såg priset tappade jag hakan!! 5790 kr för två biljetter!!!! Det är fan sjukt! Där går gränsen! Jag vill gärna gå på hennes konsert, men jag tänker fasen inte betala så jäkla mycket! Visst nu var detta vip platser.. Men jag tror inte att de vanliga platserna är så himla billiga heller..
Men 5790 kr! Herregud säger jag bara!

Idag på jobbet var jag helt borta! Jag var alldeles mör i hela kroppen och orkade knappt röra mig.. Så vid 10 tiden fick jag gå hem.. Fick vila upp mig lite hemma.. Känner mig lite bättre nu iof.. men jag tror det e en förkylning på väg..

Usch jag känner mig tråkig idag! Ska kolla på film med mamma snart.. 

ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0