Tidigt slut på jobbet

Idag fick man sluta tidigt på jobbet. Redan klockan tio! Hade velat jobba längre men det fanns inget att göra där så Tove skickade hem mig!
Det finns både för och nackdelar med att vara timanställd!
Fördelar: Du bestämmer själv hur du vill jobba, Du slutar ibland tidigare än andra, Du får åka runt till olika ställen och lära dig nya saker!
Nackdelar: Du får inte alltid jobba, Du slutar tidigare ( Tjänar inte så mkt pengar då ) Du måste gå till ställen som man kanske inte alltid vill gå till, du har inte ett fast jobb..

Men jag trivs som timmis på jobbet. Man får vara med om mycket =) Både roligt och tråkigt! Men det är bara att bita ihop ibland och göra det roligt istället =)
Jag gillar folket på jobbet oxå! Visst, det finns några riktiga surkärringar där. Men dom finns ju på nästan alla jobb! Men men! I like my work!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hoppades på att du skulle komma och hjälpa mig idag!!!

2010-03-24 @ 16:57:56
URL: http://mimmimyz.blogspot.com/
Postat av: Dexter

Fin bild :-)

2010-03-24 @ 17:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0