Melodifestivalen 2010

Sitter och tittar på Melodifestivalen hemma hos mamma och pappa nu! Och mina favoriter hittills är ju lätt Darin och Anna!
Idag har jag städat och städat! Plockade lite hemma till härlig musik på hög nivå!
Sen har jag tvättat Mickis bil! Så nu e den fin igen =) Den blänker så fint!!

Sen har jag lagat mat till  familjen oxå! Det blev Tacopaj! Åh fy fanken vad gott det blev! Jag blev förvånad måste jag säga! Mamma, pappa och Sarah tyckte oxå att det blev jätte gott =) Då blir man så glad!
Sen så gjorde jag Drottningpaj oxå! Oj oj oj Den blev oxå jääääääätte god! haha

Nej nu ska jag titta vidare på Melodifestivalen!

ha en trevlig lördagskväll!

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0