ledig dag!

Idag tog jag ledigt från jobbet.
Jag har varit på Munkagård med Santo!
Caroline hade en lektion med agility och hon fick låna Santo! Och jag var ju tvungen att se hur det gick! haha! Och jag fick mig några skratt! Santo är ju inte den som är den! Han gör lite vad han vill! Och sen är han ju så mesig :P Han vågar ju inte springa genom den där tunneln! Haha! Men efter många försök så sprang han igenom!
Jag satt på andra sidan för att ta emot Santo när han kom så han inte sprang iväg! Och jag ser Santo komma i full fart med paniken i ögonen! Och sekunden senare ligger jag i det blöta gräset! Han sprang rakt på mig! hahah! Han ville bara ut från den hemska tunneln!

Sen har jag och mamma målat klart min vägg där hemma. Vilket jobb vi hade! hahaha!
Det var nästan blod!! mycket skratt och tårar! Mamma slog i sin näsa och ville först inte börja gråta! Men när jag sa att hon fick gråta så grät hon! hahah! Som jag skrattade åt henne!


Nej nu börjar Desperate housewifes!

Hörs i morgon!

Hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0