Impuls utgång!

igår körde jag och Sarah en impuls utgång! Vi kom hem till mig vid tio och började göra oss iordning! Vi var väl klara lite efter elva! hehe! Vi hann dricka ett glas vin och två cider sen bar det av in till the city! Träffade underbara Nicolina, dansade och hade kuligt!
En ganska lugn kväll om jag får säga det själv..
En rolig grej vi såg när vi skulle hem var att det visades PORR i telia butiken i stan! Dom hade nog glömt att byta kanal innan stängning! Och efter tolv sätter ju "vuxenkanalen" igång! Haha! Det blev många skratt där utanför!

Idag har jag inte gjort ett skit! Var ute med Santo i nästan två timmar innan.
Sen har jag bara varit hemma!
Och nu sitter jag hemma hos mamma igen :P Ska ha söndagsmys här hemma sen!

Ni får ha en trevlig Söndag!

Hej då!


 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så jättemycket :)

2010-03-08 @ 19:24:54
URL: http://emeliesmatdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0