Håkans bar!

Sitter och kollar på Håkans bar nu! haha vilken skön kille! Han är ju så förvirrad! Som jag! haha!
Han ska ju öppna en bar i Thailand! I Patong.. Så jag sitter och försöker lista ut vart hans bar ligger.. Någonstans vid stranden.. Hmm..
Men man får ju gå dit nästa gång man åker ner dit :P haha!

Idag har jag jobbat. Sen följde jag med mamma när hon lämnade Caroline på Munkagård!
Efter det så åkte jag och tränade med Amanda och Åsa! Men jag tog det ganska lugnt idag.. Har sån huvudvärk idag! =(

I morgon ska jag slipa hemma och sen ska mamma hjälpa mig att tapetsera! För nu orkar jag inte ha min vägg oklar mer! :P

Nej nu börjar Håkans bar igen!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0